ΚΑΠΑΚΙ ΤΡΟΜΠΑΣ ΦΡΕΝΩΝ ΕΜΠΡΟΣ
ΚΑΠΑΚΙ ΤΡΟΜΠΑΣ ΦΡΕΝΩΝ ΕΜΠΡΟΣ
Κωδικός: e-18280  

Καπάκι τρόμπας φρένων εμπρός 45513-KK1-771

€29,83  Συμπεριλαμβάνεται ΦΠΑ

Διαθέσιμο από 1-3 ημέρες

Τεμάχια

Θέλετε βοήθεια;

212 1043 000

ADV350AN ADV350A
CB1000FP CB1000
CB1000FR CB1000
CB1000FS CB1000
CB1000FT CB1000
CB400FE CB400F
CB400XAE CB400XA
CB400XAG CB400X
CB400XAH CB400X
CB400XAJ CB400X
CB400XAK CB400X
CB400XE CB400X
CB400XG CB400X
CB400XH CB400X
CB500FAD CB500F ABS
CB500FAE CB500F
CB500FAE CB500F ABS
CB500FAF CB500F
CB500FAG CB500F
CB500FAH CB500F
CB500FAJ CB500F
CB500FAK CB500F
CB500FAL CB500F
CB500FAM CB500F
CB500FD CB500F
CB500FE CB500F
CB500FF CB500F
CB500FG CB500F
CB500FH CB500F
CB500FJ CB500F
CB500FK CB500F
CB500XAD CB500X ABS
CB500XAE CB500X
CB500XAE CB500X ABS
CB500XAF CB500X
CB500XAG CB500X
CB500XAH CB500X
CB500XAJ CB500X
CB500XAK CB500X
CB500XAL CB500X
CB500XAM CB500X
CB500XD CB500X
CB500XE CB500X
CB500XF CB500X
CB500XG CB500X
CB500XH CB500X
CB500XJ CB500X
CB500XK CB500X
CB650FAE CB650FA
CB650FAG CB650F
CB650FAH CB650F
CB650FAH CB650FA
CB650FAJ CB650F
CB650FE CB650F
CB650FG CB650F
CB650FH CB650F
CB650FJ CB650F
CB650RAK CB650R
CB650RAL CB650R
CBF2504 CBF250
CBF2506 CBF250
CBR1000RR4 CBR1000RR
CBR1000RR4 CBR1000RR Fireblade
CBR1000RR5 CBR1000RR
CBR1000RR5 CBR1000RR Fireblade
CBR1000RR6 CBR1000RR
CBR1000RR6 CBR1000RR Fireblade
CBR1000RR7 CBR1000RR
CBR1000RR7 CBR1000RR Fireblade
CBR250RAF CBR250R
CBR250RAF CBR250RA
CBR250RAG CBR250R
CBR250RAG CBR250RA
CBR250RF CBR250R
CBR250RG CBR250R
CBR250RG CBR250RG
CBR250RH CBR250R
CBR250RJ CBR250R
CBR300RAF CBR300RA
CBR300RAG CBR300RA
CBR300RAH CBR300R
CBR300RAH CBR300RA
CBR300RAJ CBR300RA
CBR300RAK CBR300RA
CBR300RF CBR300R
CBR300RG CBR300R
CBR300RH CBR300R
CBR300RJ CBR300R
CBR300RK CBR300R
CBR400RE CBR400R
CBR500FH CBR500F
CBR500FJ CBR500F
CBR500FK CBR500F
CBR500FL CBR500F
CBR500FM CBR500F
CBR500RAD CBR500R ABS
CBR500RAE CBR500R
CBR500RAE CBR500R ABS
CBR500RAF CBR500R
CBR500RAG CBR500R
CBR500RAH CBR500R
CBR500RAJ CBR500R
CBR500RAK CBR500R
CB

Γράψε τις εντυπώσεις σου από τοΚαπάκι τρόμπας φρένων εμπρός

Αν εξυπηρετηθήκατε και μείνατε ικανοποιημένοι από τις υπηρεσίες μας γράψτε τις εντυπώσεις σας ώστε να τις κοινοποιήσουμε εδώ. Ευχαριστούμε εκ των προτέρων.

(Κάντε την αξιολόγηση σας εύκολη στην ανάγνωση και κατανοητή χρησιμοποιώντας Ελληνικούς χαρακτήρες με πεζοκεφαλαία και μην χρησιμοποιείτε greeklish.)

*Βαθμολογία:

Το e-moto.gr αναλαμβάνει να αποστείλει την παραγγελία σας μέσα σε 24 ώρες (κατά τις εργάσιμες ημέρες) για τα είδη που είναι άμεσα διαθέσιμα.
Κατά την διαδικασία της παραγγελία σας ενημερώνεστε ΠΡΙΝ την πληρωμή για το κόστος των μεταφορικών, πάντα από το καλάθι σας.

Όλες οι αποστολές πραγματοποιούνται με την Γενική Ταχυδρομική με εξαίρεση πολύ μεγάλα δέματα σε όγκο που αποστέλλονται με τα ΕΛΤΑ η πολύ βαριά που ανάλογα τον προορισμό διακινούνται με μεταφορικές εταιρείες.

Για παραγγελίες άνω των 85,00 ευρώ σύνολο, τα έξοδα μεταφοράς είναι Δ Ω Ρ Ε Α Ν για όλη την Ελλάδα. Η χρέωση των μεταφορικών για όλες τις αποστολές εντός Ελλάδας σε παραγγελίες κάτω των 85 είναι 5 euro. Αντίστοιχα για Κύπρο είναι ΔΩΡΕΑΝ τα έξοδα αποστολής σε παραγγελίες άνω των 200euro και έως 200 είναι 25 euro.

Θέλουμε να είστε 100% ικανοποιημένοι με την αγορά σας. Αν όμως μετανιώσετε για οποιοδήποτε λόγο, μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε, εντός προθεσμίας 15 ημερών Πολιτική Επιστροφών

Εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις ή απορίες μην διστάσετε να επικοινωνήσετε με την φιλική μας ομάδα εξυπηρέτησης πελατών, οι οποίοι θα είναι πάρα πολύ πρόθυμοι να σας βοηθήσουν.

Βρες γνήσια ανταλλακτικά Honda για την μοτοσυκλέτα σου, στις καλύτερες τιμές της αγοράς.

Το 1952 η Honda Motor Co άρχισε να κατασκευάζει τις δικές της μοτοσικλέτες. Την ίδια χρονιά κυκλοφόρησε το Cub, μια μικρή, οικονομική μοτοσικλέτα που "απογείωσε" τις πωλήσεις της εταιρίας. Το Cub,μάλιστα,χαρακτηρίστηκε από πολλούς ως το ιαπωνικό "Model T". Σε κάθε του βήμα και σε κάθε προσπάθειά του ο Χόντα έδειξε ότι δεν του άρεσε να ακολουθεί την δοκιμασμένη οδό.
Πάντοτε ζητούσε το νέο,το πρωτοποριακό. Ήθελε να ακούει τις ιδέες των συνεργατών και υπαλλήλων του και προσπαθούσε να τους δώσει κίνητρα, ώστε να εκφράζονται ελεύθερα και να ανταλλάσσουν απόψεις πάνω στα ζητήματα της δουλειάς τους. Χαρακτηριστικό είναι, μάλιστα, ότι στο χώρο εργασίας δεν ήταν "κλεισμένος" στο δικό του γραφείο, αλλά κυκλοφορούσε ανάμεσα στους εργαζομένους ώστε να τους βλέπει, να τους συμβουλεύει, αλλά και να τον νιώθουν σαν έναν από αυτούς.
Οι αγώνες:

O Χόντα συνέχισε να ταξιδεύει και να παρακολουθεί αγώνες "κατασκοπεύοντας" τις μοτοσικλέτες του ανταγωνισμού. Στη συνέχεια συνέλεξε τα στοιχεία και τα παρέδωσε στους μηχανικούς, ζητώντας τους να ξεπεράσουν τα καθιερωμένα σε όλους τους τομείς. Αυτή η τακτική οδήγησε την εταιρεία του στην κορυφή στους διεθνείς αγώνες, κάτι που έφερε και μεγάλη αύξηση των πωλήσεων. Το 1959, η Χόντα ήταν πρώτη σε πωλήσεις στην Ιαπωνία με 285.000 μονάδες. Δυο χρόνια αργότερα πουλούσε 100.000 μονάδες το μήνα. Το (1959) ξεκινά τις δραστηριότητές της και στις Η.Π.Α., όπου το 1963 κατακτά την κορυφή των πωλήσεων.
Σήμερα η εταιρία, που πριν από 50 περίπου χρόνια ξεκίνησε την κατασκευή "δικών της" οχημάτων, είναι ο Νο 1 κατασκευαστής μοτοσικλετών (και 1η στο αντίστοιχο πρωτάθλημα MotoGP) και 9ος μεγαλύτερος κατασκευαστής αυτοκινήτων, παγκοσμίως, έχοντας προσφέρει στο χώρο κορυφαίες τεχνολογικές λύσεις και ιδέες (κινητήρες Vtec, ενεργητική τετραδιεύθυνση, υβριδικά αυτοκίνητα ενεργειακές κυψέλες -FCX- και πολλά άλλα) ενώ προσφάτως έκανε την είσοδό της και σε έναν εντελώς νέο γι' αυτήν χώρο, αυτόν της αεροναυπηγικής. Το σημαντικότερο, όμως, είναι ότι η Χόντα διατηρεί στο ακέραιο τη φιλοσοφία του ιδρυτή της, που βασίζεται στην προσφορά αξιόπιστων και -προπάντων- τεχνολογικά προηγμένων προϊόντων.