ΣΕΤ ΤΣΙΜΟΥΧΕΣ ΚΑΛΑΜΙΩΝ ΓΝΗΣΙΕΣ HONDA ΣΕΤ ΓΙΑ VARADERO XLV 1000
ΣΕΤ ΤΣΙΜΟΥΧΕΣ ΚΑΛΑΜΙΩΝ ΓΝΗΣΙΕΣ HONDA ΣΕΤ ΓΙΑ VARADERO XLV 1000
Κωδικός: 51490MCF000  

Σετ Τσιμούχες Καλαμιών Γνήσιες HONDA Σετ Για VARADERO XLV 1000

€23,92  Συμπεριλαμβάνεται ΦΠΑ

Άμεση παραλαβή / Παράδοση 1 έως 3 ημέρες

Κιτ

Θέλετε βοήθεια;

212 1043 000

Το σετ περιλαμβάνει 1 τσιμούχα καλαμιών εμπρόσθιου συστήματος και 1 ξύστρα.
43 X 54 X 11

ΓιαCB900F2 CB900F
CB900F2 Hornet 900
CB900F3 919
CB900F3 CB900F
CB900F3 Hornet 900
CBR600F1 CBR600F
CBR600F2 CBR600F
CBR600F3 CBR600F
CBR600F41 CBR600F4
CBR600F42 CBR600F4
CBR600F43 CBR600F4
CBR600F44 CBR600F4
CBR600F45 CBR600F4
CBR600F46 CBR600F4
CBR600F4 CBR600F
CBR600FR1 CBR600F VR Special
CBR600FR2 CBR600F VR Special
CBR600FS1 CBR600F Special Edition
CBR600FS2 CBR600F Special Edition
CBR900RE1 CBR929RR Smokin'Joes
CBR900RR1 CBR929RR
CBR900RR1 Fireblade
CBR900RR2 CBR954RR
CBR900RR2 Fireblade
CBR900RR3 CBR954RR
CBR900RR3 Fireblade
CBR900RRY CBR929RR
CBR900RRY Fireblade
VFR8002 INTERCEPTOR
VFR8002 VFR
VFR8003 INTERCEPTOR
VFR8003 VFR
VFR8004 VFR
VFR8005 VFR
VFR8006 VFR
VFR800A2 INTERCEPTOR ABS
VFR800A2 VFR-ABS
VFR800A3 INTERCEPTOR ABS
VFR800A3 VFR-ABS
VFR800A4 VFR-ABS
VFR800A5 VFR-ABS
VFR800A6 VFR-ABS
VTR1000SP1 RC51
VTR1000SP1 VTR1000 SP-1
VTR1000SP2 RC51
VTR1000SP2 VTR1000 SP-2
VTR1000SP3 RC51
VTR1000SP3 VTR1000 SP-2
VTR1000SP4 VTR1000 SP-2
VTR1000SP5 VTR1000 SP-2
VTR1000SP6 VTR1000 SP-2
VTR1000SPY RC51
VTR1000SPY VTR1000 SP-1
XL1000V3 Varadero
XL1000V4 Varadero
XL1000V5 Varadero
όλο το μπροστινό σύστημα χρειάζεστε δύο σετ.

Γράψε τις εντυπώσεις σου από τοΣετ Τσιμούχες Καλαμιών Γνήσιες HONDA Σετ Για VARADERO XLV 1000

Αν εξυπηρετηθήκατε και μείνατε ικανοποιημένοι από τις υπηρεσίες μας γράψτε τις εντυπώσεις σας ώστε να τις κοινοποιήσουμε εδώ. Ευχαριστούμε εκ των προτέρων.

(Κάντε την αξιολόγηση σας εύκολη στην ανάγνωση και κατανοητή χρησιμοποιώντας Ελληνικούς χαρακτήρες με πεζοκεφαλαία και μην χρησιμοποιείτε greeklish.)

*Βαθμολογία:

Το e-moto.gr αναλαμβάνει να αποστείλει την παραγγελία σας μέσα σε 24 ώρες (κατά τις εργάσιμες ημέρες) για τα είδη που είναι άμεσα διαθέσιμα.
Κατά την διαδικασία της παραγγελία σας ενημερώνεστε ΠΡΙΝ την πληρωμή για το κόστος των μεταφορικών, πάντα από το καλάθι σας.

Όλες οι αποστολές πραγματοποιούνται με την Γενική Ταχυδρομική με εξαίρεση πολύ μεγάλα δέματα σε όγκο που αποστέλλονται με τα ΕΛΤΑ η πολύ βαριά που ανάλογα τον προορισμό διακινούνται με μεταφορικές εταιρείες.

Για παραγγελίες άνω των 85,00 ευρώ σύνολο, τα έξοδα μεταφοράς είναι Δ Ω Ρ Ε Α Ν για όλη την Ελλάδα. Η χρέωση των μεταφορικών για όλες τις αποστολές εντός Ελλάδας σε παραγγελίες κάτω των 85 είναι 5 euro. Αντίστοιχα για Κύπρο είναι ΔΩΡΕΑΝ τα έξοδα αποστολής σε παραγγελίες άνω των 200euro και έως 200 είναι 25 euro.

Θέλουμε να είστε 100% ικανοποιημένοι με την αγορά σας. Αν όμως μετανιώσετε για οποιοδήποτε λόγο,μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε, εντός προθεσμίας 15 ημερών Πολιτική Επιστροφών

Εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις ή απορίες μην διστάσετε να επικοινωνήσετε με την φιλική μας ομάδα εξυπηρέτησης πελατών, οι οποίοι θα είναι πάρα πολύ πρόθυμοι να σας βοηθήσουν.

Το 1952 η Honda Motor Co άρχισε να κατασκευάζει τις δικές της μοτοσικλέτες.

Την ίδια χρονιά κυκλοφόρησε το Cub, μια μικρή, οικονομική μοτοσικλέτα που "απογείωσε" τις πωλήσεις της εταιρίας. Το Cub,μάλιστα,χαρακτηρίστηκε από πολλούς ως το ιαπωνικό "Model T". Σε κάθε του βήμα και σε κάθε προσπάθειά του ο Χόντα έδειξε ότι δεν του άρεσε να ακολουθεί την δοκιμασμένη οδό.
Πάντοτε ζητούσε το νέο,το πρωτοποριακό. Ήθελε να ακούει τις ιδέες των συνεργατών και υπαλλήλων του και προσπαθούσε να τους δώσει κίνητρα, ώστε να εκφράζονται ελεύθερα και να ανταλλάσσουν απόψεις πάνω στα ζητήματα της δουλειάς τους. Χαρακτηριστικό είναι, μάλιστα, ότι στο χώρο εργασίας δεν ήταν "κλεισμένος" στο δικό του γραφείο, αλλά κυκλοφορούσε ανάμεσα στους εργαζομένους ώστε να τους βλέπει, να τους συμβουλεύει, αλλά και να τον νιώθουν σαν έναν από αυτούς.
Οι αγώνες:

O Χόντα συνέχισε να ταξιδεύει και να παρακολουθεί αγώνες "κατασκοπεύοντας" τις μοτοσικλέτες του ανταγωνισμού. Στη συνέχεια συνέλεξε τα στοιχεία και τα παρέδωσε στους μηχανικούς, ζητώντας τους να ξεπεράσουν τα καθιερωμένα σε όλους τους τομείς. Αυτή η τακτική οδήγησε την εταιρεία του στην κορυφή στους διεθνείς αγώνες, κάτι που έφερε και μεγάλη αύξηση των πωλήσεων. Το 1959, η Χόντα ήταν πρώτη σε πωλήσεις στην Ιαπωνία με 285.000 μονάδες. Δυο χρόνια αργότερα πουλούσε 100.000 μονάδες το μήνα. Το (1959) ξεκινά τις δραστηριότητές της και στις Η.Π.Α., όπου το 1963 κατακτά την κορυφή των πωλήσεων.
Σήμερα η εταιρία, που πριν από 50 περίπου χρόνια ξεκίνησε την κατασκευή "δικών της" οχημάτων, είναι ο Νο 1 κατασκευαστής μοτοσικλετών (και 1η στο αντίστοιχο πρωτάθλημα MotoGP) και 9ος μεγαλύτερος κατασκευαστής αυτοκινήτων, παγκοσμίως, έχοντας προσφέρει στο χώρο κορυφαίες τεχνολογικές λύσεις και ιδέες (κινητήρες Vtec, ενεργητική τετραδιεύθυνση, υβριδικά αυτοκίνητα ενεργειακές κυψέλες -FCX- και πολλά άλλα) ενώ προσφάτως έκανε την είσοδό της και σε έναν εντελώς νέο γι' αυτήν χώρο, αυτόν της αεροναυπηγικής. Το σημαντικότερο, όμως, είναι ότι η Χόντα διατηρεί στο ακέραιο τη φιλοσοφία του ιδρυτή της, που βασίζεται στην προσφορά αξιόπιστων και -προπάντων- τεχνολογικά προηγμένων προϊόντων.