ΓΡΑΝΑΖΙ ΑΤΕΡΜΟΝΑ ΚΟΝΤΕΡ HONDA XLR250  TRANSALP 400 600 NX650
ΓΡΑΝΑΖΙ ΑΤΕΡΜΟΝΑ ΚΟΝΤΕΡ HONDA XLR250  TRANSALP 400 600 NX650
Κωδικός: e-7190  

Γρανάζι ατέρμονα κοντέρ HONDA XLR250 TRANSALP 400 600 NX650  44806KF0000

€35,09  Συμπεριλαμβάνεται ΦΠΑ

Ενδεικτικό κόστος τοποθέτησης ανα τεμ.: €28,00 (+ΦΠΑ)

Άμεσα διαθέσιμο

Τεμάχια

Θέλετε βοήθεια;

212 1043 000

Γρανάζι ατέρμονα κοντέρ HONDA

Εφαρμόζει στα παρακάτω μοντέλα

CRM125RL CRM125R
CRM125RM CRM125R
CRM125RN CRM125R
CRM125RP CRM125R
CRM125RR CRM125R
CRM125RV CRM125R
CRM125RX CRM125R
CRM50RN CRM50R
CRM50RP CRM50R
CRM50RR CRM50R
CRM50RT CRM50R
CRM75RK CRM75R
CRM75RL CRM75R
CRM75RM CRM75R
CRM75RP CRM75R
CRM75RR CRM75R
NX500J Dominator
NX500K Dominator
NX500L Dominator
NX500M Dominator
NX500N Dominator
NX500P Dominator
NX500R Dominator
NX500S Dominator
NX500T Dominator
NX6502L Dominator
NX650J Dominator
NX650K Dominator
NX650L Dominator
NX650M Dominator
NX650N Dominator
NX650P Dominator
NX650R Dominator
NX650S Dominator
NX650T Dominator
XL600VH Transalp
XL600VJ Transalp
XL600VK Transalp
XL600VL Transalp
XL600VM Transalp
XL600VN Transalp
XL600VP Transalp
XL600VR Transalp
XL600VT Transalp
XLR125RW XLR125R
XR250RE XR250R
XR250RF XR250R
XR250RG XR250R
XR250RH XR250R
XR250RJ XR250R
XR250RK XR250R
XR250RL XR250R
XR250RM XR250R
XR250RN XR250R
XR250RP XR250R
XR250RR XR250R
XR250RS XR250R
XR600RF XR600R
XR600RG XR600R
XR600RH XR600R
XR600RJ XR600R
XR600RK XR600R
XR600RL XR600R
XR600RM XR600R
XR600RN XR600R
XR600RP XR600R
XR600RR XR600R
XR600RS XR600R
XR600RT XR600R
XR650R1 XR650R
XR650R2 XR650R
XR650R3 XR650R
XR650R4 XR650R
XR650R5 XR650R
XR650R6 XR650R
XR650R7 XR650R
XR650RY XR650R
XRV650J Africa Twin
XRV650K Africa Twin

Γράψε τις εντυπώσεις σου από τοΓρανάζι ατέρμονα κοντέρ HONDA XLR250 TRANSALP 400 600 NX650

Αν εξυπηρετηθήκατε και μείνατε ικανοποιημένοι από τις υπηρεσίες μας γράψτε τις εντυπώσεις σας ώστε να τις κοινοποιήσουμε εδώ. Ευχαριστούμε εκ των προτέρων.

(Κάντε την αξιολόγηση σας εύκολη στην ανάγνωση και κατανοητή χρησιμοποιώντας Ελληνικούς χαρακτήρες με πεζοκεφαλαία και μην χρησιμοποιείτε greeklish.)

*Βαθμολογία:

Το e-moto.gr αναλαμβάνει να αποστείλει την παραγγελία σας μέσα σε 24 ώρες (κατά τις εργάσιμες ημέρες) για τα είδη που είναι άμεσα διαθέσιμα.
Κατά την διαδικασία της παραγγελία σας ενημερώνεστε ΠΡΙΝ την πληρωμή για το κόστος των μεταφορικών, πάντα από το καλάθι σας.

Όλες οι αποστολές πραγματοποιούνται με την Γενική Ταχυδρομική με εξαίρεση πολύ μεγάλα δέματα σε όγκο που αποστέλλονται με τα ΕΛΤΑ η πολύ βαριά που ανάλογα τον προορισμό διακινούνται με μεταφορικές εταιρείες.

Για παραγγελίες άνω των 85,00 ευρώ σύνολο, τα έξοδα μεταφοράς είναι Δ Ω Ρ Ε Α Ν για όλη την Ελλάδα. Η χρέωση των μεταφορικών για όλες τις αποστολές εντός Ελλάδας σε παραγγελίες κάτω των 85 είναι 5 euro. Αντίστοιχα για Κύπρο είναι ΔΩΡΕΑΝ τα έξοδα αποστολής σε παραγγελίες άνω των 200euro και έως 200 είναι 25 euro.

Θέλουμε να είστε 100% ικανοποιημένοι με την αγορά σας. Αν όμως μετανιώσετε για οποιοδήποτε λόγο, μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε, εντός προθεσμίας 15 ημερών Πολιτική Επιστροφών

Εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις ή απορίες μην διστάσετε να επικοινωνήσετε με την φιλική μας ομάδα εξυπηρέτησης πελατών, οι οποίοι θα είναι πάρα πολύ πρόθυμοι να σας βοηθήσουν.

Βρες γνήσια ανταλλακτικά Honda για την μοτοσυκλέτα σου, στις καλύτερες τιμές της αγοράς.

Το 1952 η Honda Motor Co άρχισε να κατασκευάζει τις δικές της μοτοσικλέτες. Την ίδια χρονιά κυκλοφόρησε το Cub, μια μικρή, οικονομική μοτοσικλέτα που "απογείωσε" τις πωλήσεις της εταιρίας. Το Cub,μάλιστα,χαρακτηρίστηκε από πολλούς ως το ιαπωνικό "Model T". Σε κάθε του βήμα και σε κάθε προσπάθειά του ο Χόντα έδειξε ότι δεν του άρεσε να ακολουθεί την δοκιμασμένη οδό.
Πάντοτε ζητούσε το νέο,το πρωτοποριακό. Ήθελε να ακούει τις ιδέες των συνεργατών και υπαλλήλων του και προσπαθούσε να τους δώσει κίνητρα, ώστε να εκφράζονται ελεύθερα και να ανταλλάσσουν απόψεις πάνω στα ζητήματα της δουλειάς τους. Χαρακτηριστικό είναι, μάλιστα, ότι στο χώρο εργασίας δεν ήταν "κλεισμένος" στο δικό του γραφείο, αλλά κυκλοφορούσε ανάμεσα στους εργαζομένους ώστε να τους βλέπει, να τους συμβουλεύει, αλλά και να τον νιώθουν σαν έναν από αυτούς.
Οι αγώνες:

O Χόντα συνέχισε να ταξιδεύει και να παρακολουθεί αγώνες "κατασκοπεύοντας" τις μοτοσικλέτες του ανταγωνισμού. Στη συνέχεια συνέλεξε τα στοιχεία και τα παρέδωσε στους μηχανικούς, ζητώντας τους να ξεπεράσουν τα καθιερωμένα σε όλους τους τομείς. Αυτή η τακτική οδήγησε την εταιρεία του στην κορυφή στους διεθνείς αγώνες, κάτι που έφερε και μεγάλη αύξηση των πωλήσεων. Το 1959, η Χόντα ήταν πρώτη σε πωλήσεις στην Ιαπωνία με 285.000 μονάδες. Δυο χρόνια αργότερα πουλούσε 100.000 μονάδες το μήνα. Το (1959) ξεκινά τις δραστηριότητές της και στις Η.Π.Α., όπου το 1963 κατακτά την κορυφή των πωλήσεων.
Σήμερα η εταιρία, που πριν από 50 περίπου χρόνια ξεκίνησε την κατασκευή "δικών της" οχημάτων, είναι ο Νο 1 κατασκευαστής μοτοσικλετών (και 1η στο αντίστοιχο πρωτάθλημα MotoGP) και 9ος μεγαλύτερος κατασκευαστής αυτοκινήτων, παγκοσμίως, έχοντας προσφέρει στο χώρο κορυφαίες τεχνολογικές λύσεις και ιδέες (κινητήρες Vtec, ενεργητική τετραδιεύθυνση, υβριδικά αυτοκίνητα ενεργειακές κυψέλες -FCX- και πολλά άλλα) ενώ προσφάτως έκανε την είσοδό της και σε έναν εντελώς νέο γι' αυτήν χώρο, αυτόν της αεροναυπηγικής. Το σημαντικότερο, όμως, είναι ότι η Χόντα διατηρεί στο ακέραιο τη φιλοσοφία του ιδρυτή της, που βασίζεται στην προσφορά αξιόπιστων και -προπάντων- τεχνολογικά προηγμένων προϊόντων.