ΡΟΔΕΛΑ ΤΑΠΑΣ ΚΑΡΤΕΡ HONDA 14MM
ΡΟΔΕΛΑ ΤΑΠΑΣ ΚΑΡΤΕΡ HONDA 14MM
Κωδικός: 9410914000  

Ροδέλα τάπας κάρτερ HONDA 14mm

€0,51  Συμπεριλαμβάνεται ΦΠΑ

Ενδεικτικό κόστος τοποθέτησης ανα τεμ.: €6,00 (+ΦΠΑ)

Άμεση παραλαβή / Παράδοση 1 έως 3 ημέρες

Τεμάχια

Θέλετε βοήθεια;

212 1043 000

Ροδέλα τάπας κάρτερ εξαγωγής λαδιού HONDA 14mm για τα παρακάτω μοντέλα:

CB1000FP CB1000
CB1000FR CB1000
CB1000FS CB1000
CB1000FT CB1000
CB1100AA CB1100 ABS
CB1100AB CB1100 ABS
CB1100A CB1100
CB1100AC CB1100 ABS
CB1100AD CB1100 ABS
CB1100AE CB1100 ABS
CB1100AF CB1100
CB1100B CB1100
CB1100CADH CB1100
CB1100CADJ CB1100
CB1100CAH CB1100
CB1100CAJ CB1100
CB1100CAK CB1100
CB1100C CB1100
CB1100E CB1100
CB1100NADH CB1100
CB1100NADJ CB1100
CB1100NADK CB1100
CB1100NAH CB1100
CB1100NAJ CB1100
CB1100NAK CB1100
CB1100SADE CB1100
CB1100SAE CB1100
CB1100SAE CB1100 EX ABS
CB1100SAF CB1100
CB1100SF1 CB1100SF
CB1100SFY CB1100SF
CB1100TADH CB1100
CB1100TADJ CB1100
CB1100TADK CB1100
CB1100TAH CB1100
CB1100TAJ CB1100
CB13005 CB1300
CB13006 CB1300 Super Four
CB13007 CB1300 Super Four
CB13008 CB1300 Super Four
CB13009 CB1300 Super Four
CB1300A5 CB1300
CB1300A7 CB1300 Super Four ABS
CB1300A8 CB1300 Super Four ABS
CB1300A9 CB1300 Super Four ABS
CB1300AA CB1300 Super Four ABS
CB1300F13 CB1300
CB1300F1 CB1300 Super Four
CB1300F3 CB1300
CB1300S5 CB1300S
CB1300S6 CB1300 Super Bold'or
CB1300S7 CB1300 Super Bold'or
CB1300S8 CB1300 Super Bold'or
CB1300S9 CB1300 Super Bold'or
CB1300SA5 CB1300S
CB1300SA6 CB1300 Super Bold'or ABS
CB1300SA7 CB1300 Super Bold'or ABS
CB1300SA8 CB1300 Super Bold'or ABS
CB1300SA9 CB1300 Super Bold'or
CB1300SA9 CB1300 Super Bold'or ABS
CB1300SAA CB1300 Super Bold'or ABS
CB5002 CB500
CB500R CB500
CB500S2 CB500S
CB500SW CB500S
CB500SX CB500S
CB500SY CB500S
CB500T CB500
CB500V CB500
CB500W CB500
CB500X CB500
CB500Y CB500
CBF5004 CBF500
CBF5006 CBF500
CBF500A4 CBF500
CBF500A6 CBF500A
CBR1000FH 1000 Hurricane
CBR1000FH CBR1000F
CBR1000FJ 1000 Hurricane
CBR1000FJ CBR1000F
CBR1000FK CBR1000F
CBR1000FL CBR1000F
CBR1000FM CBR1000F
CBR1000FN CBR1000F
CBR1000FP CBR1000F
CBR1000FR CBR1000F
CBR1000FS CBR1000F
CB

Γράψε τις εντυπώσεις σου από τοΡοδέλα τάπας κάρτερ HONDA 14mm

Αν εξυπηρετηθήκατε και μείνατε ικανοποιημένοι από τις υπηρεσίες μας γράψτε τις εντυπώσεις σας ώστε να τις κοινοποιήσουμε εδώ. Ευχαριστούμε εκ των προτέρων.

(Κάντε την αξιολόγηση σας εύκολη στην ανάγνωση και κατανοητή χρησιμοποιώντας Ελληνικούς χαρακτήρες με πεζοκεφαλαία και μην χρησιμοποιείτε greeklish.)

*Βαθμολογία:

Το e-moto.gr αναλαμβάνει να αποστείλει την παραγγελία σας μέσα σε 24 ώρες (κατά τις εργάσιμες ημέρες) για τα είδη που είναι άμεσα διαθέσιμα.
Κατά την διαδικασία της παραγγελία σας ενημερώνεστε ΠΡΙΝ την πληρωμή για το κόστος των μεταφορικών, πάντα από το καλάθι σας.

Όλες οι αποστολές πραγματοποιούνται με την Γενική Ταχυδρομική με εξαίρεση πολύ μεγάλα δέματα σε όγκο που αποστέλλονται με τα ΕΛΤΑ η πολύ βαριά που ανάλογα τον προορισμό διακινούνται με μεταφορικές εταιρείες.

Για παραγγελίες άνω των 85,00 ευρώ σύνολο, τα έξοδα μεταφοράς είναι Δ Ω Ρ Ε Α Ν για όλη την Ελλάδα. Η χρέωση των μεταφορικών για όλες τις αποστολές εντός Ελλάδας σε παραγγελίες κάτω των 85 είναι 5 euro. Αντίστοιχα για Κύπρο είναι ΔΩΡΕΑΝ τα έξοδα αποστολής σε παραγγελίες άνω των 200euro και έως 200 είναι 25 euro.

Θέλουμε να είστε 100% ικανοποιημένοι με την αγορά σας. Αν όμως μετανιώσετε για οποιοδήποτε λόγο,μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε, εντός προθεσμίας 15 ημερών Πολιτική Επιστροφών

Εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις ή απορίες μην διστάσετε να επικοινωνήσετε με την φιλική μας ομάδα εξυπηρέτησης πελατών, οι οποίοι θα είναι πάρα πολύ πρόθυμοι να σας βοηθήσουν.

Το 1952 η Honda Motor Co άρχισε να κατασκευάζει τις δικές της μοτοσικλέτες.

Την ίδια χρονιά κυκλοφόρησε το Cub, μια μικρή, οικονομική μοτοσικλέτα που "απογείωσε" τις πωλήσεις της εταιρίας. Το Cub,μάλιστα,χαρακτηρίστηκε από πολλούς ως το ιαπωνικό "Model T". Σε κάθε του βήμα και σε κάθε προσπάθειά του ο Χόντα έδειξε ότι δεν του άρεσε να ακολουθεί την δοκιμασμένη οδό.
Πάντοτε ζητούσε το νέο,το πρωτοποριακό. Ήθελε να ακούει τις ιδέες των συνεργατών και υπαλλήλων του και προσπαθούσε να τους δώσει κίνητρα, ώστε να εκφράζονται ελεύθερα και να ανταλλάσσουν απόψεις πάνω στα ζητήματα της δουλειάς τους. Χαρακτηριστικό είναι, μάλιστα, ότι στο χώρο εργασίας δεν ήταν "κλεισμένος" στο δικό του γραφείο, αλλά κυκλοφορούσε ανάμεσα στους εργαζομένους ώστε να τους βλέπει, να τους συμβουλεύει, αλλά και να τον νιώθουν σαν έναν από αυτούς.
Οι αγώνες:

O Χόντα συνέχισε να ταξιδεύει και να παρακολουθεί αγώνες "κατασκοπεύοντας" τις μοτοσικλέτες του ανταγωνισμού. Στη συνέχεια συνέλεξε τα στοιχεία και τα παρέδωσε στους μηχανικούς, ζητώντας τους να ξεπεράσουν τα καθιερωμένα σε όλους τους τομείς. Αυτή η τακτική οδήγησε την εταιρεία του στην κορυφή στους διεθνείς αγώνες, κάτι που έφερε και μεγάλη αύξηση των πωλήσεων. Το 1959, η Χόντα ήταν πρώτη σε πωλήσεις στην Ιαπωνία με 285.000 μονάδες. Δυο χρόνια αργότερα πουλούσε 100.000 μονάδες το μήνα. Το (1959) ξεκινά τις δραστηριότητές της και στις Η.Π.Α., όπου το 1963 κατακτά την κορυφή των πωλήσεων.
Σήμερα η εταιρία, που πριν από 50 περίπου χρόνια ξεκίνησε την κατασκευή "δικών της" οχημάτων, είναι ο Νο 1 κατασκευαστής μοτοσικλετών (και 1η στο αντίστοιχο πρωτάθλημα MotoGP) και 9ος μεγαλύτερος κατασκευαστής αυτοκινήτων, παγκοσμίως, έχοντας προσφέρει στο χώρο κορυφαίες τεχνολογικές λύσεις και ιδέες (κινητήρες Vtec, ενεργητική τετραδιεύθυνση, υβριδικά αυτοκίνητα ενεργειακές κυψέλες -FCX- και πολλά άλλα) ενώ προσφάτως έκανε την είσοδό της και σε έναν εντελώς νέο γι' αυτήν χώρο, αυτόν της αεροναυπηγικής. Το σημαντικότερο, όμως, είναι ότι η Χόντα διατηρεί στο ακέραιο τη φιλοσοφία του ιδρυτή της, που βασίζεται στην προσφορά αξιόπιστων και -προπάντων- τεχνολογικά προηγμένων προϊόντων.