ΡΟΔΕΛΑ ΤΑΠΑΣ ΚΑΡΤΕΡ HONDA 12MM
ΡΟΔΕΛΑ ΤΑΠΑΣ ΚΑΡΤΕΡ HONDA 12MM
Κωδικός: 9410912000  

Ροδέλα τάπας κάρτερ HONDA 12mm

€0,88  Συμπεριλαμβάνεται ΦΠΑ

Ενδεικτικό κόστος τοποθέτησης ανα τεμ.: €6,00 (+ΦΠΑ)

Άμεση παραλαβή / Παράδοση 1 έως 3 ημέρες

Τεμάχια

Θέλετε βοήθεια;

212 1043 000

Γνήσια ροδέλα τάπας λαδιού αλουμινίου 12mm από την Honda η οποία εφαρμόζει και σε άλλα μοντέλα αρκεί να έχουν τάπα εξαγωγής λαδιού 12 χιλιοστά.

Κατάλληλη για τα παρακάτω μοντέλα της HONDA:

CA125S CA125 REBEL
CA125T CA125 REBEL
CA125V CA125 REBEL
CA125W CA125 REBEL
CA125X CA125 REBEL
CB1000R9 CB1000R
CB1000RA9 CB1000R ABS
CB1000RAA CB1000R ABS
CB1000RAB CB1000R ABS
CB1000RA CB1000R
CB1000RAC CB1000R ABS
CB1000RAD CB1000R ABS
CB1000RB CB1000R
CB1000RC CB1000R
CB1000RD CB1000R
CB125TDC CB125T
CB125TDE CB125T
CB125TDJ CB125T
CB125TP CB125T
CB2501 CB Two Fifty
CB2504 CB Two Fifty
CB250M NIGHTHAWK
CB250N CB Two Fifty
CB250N NIGHTHAWK
CB250P4 CB250 Police
CB250P5 CB250 Police
CB250P6 CB250P
CB250P NIGHTHAWK
CB250PT CB250 Police
CB250R CB Two Fifty
CB250T CB Two Fifty
CB250W CB Two Fifty
CB250X CB Two Fifty
CB250Y CB Two Fifty
CB250Y NIGHTHAWK
CB350SG CB350S
CB450SG CB450S
CB450SJ CB450S
CB600F1 CB600F
CB600F1 Hornet
CB600F21 CB600S
CB600F21 Hornet S
CB600F22 CB600S
CB600F22 Hornet S
CB600F2 CB600F
CB600F2 CB600S
CB600F2 Hornet
CB600F2Y CB600S
CB600F2Y Hornet S
CB600F39 CB600F Hornet
CB600F3A CB600F Hornet
CB600F3 CB600F
CB600F3 Hornet
CB600F4 CB600F
CB600F4 Hornet
CB600F5 CB600F Hornet
CB600F6 CB600F Hornet
CB600F7 CB600F Hornet
CB600F8 CB600F Hornet
CB600F9 CB600F Hornet
CB600FA39 CB600F Hornet ABS
CB600FA3A CB600F Hornet ABS
CB600FA7 CB600F Hornet ABS
CB600FA8 CB600F Hornet ABS
CB600FA9 CB600F Hornet ABS
CB600FAA CB600F Hornet ABS
CB600FAB CB600F Hornet ABS
CB600FA CB600F Hornet
CB600FAC CB600F ABS
CB600FAD CB600F ABS
CB600FB CB600F Hornet
CB600FC CB600F
CB600FD CB600F
CB600FW CB600F
CB600FW Hornet
CB600FX CB600F
CB600FX Hornet
CB600FY CB600F
CB600FY Hornet
CB750F21 CB Seven Fifty
CB750F2N CB Seven Fifty
CB750F2R CB Seven Fifty
CB750F2S CB Seven Fifty
CB750F2T CB Seven Fifty
CB750F2V CB Seven Fifty

HONDA

Γράψε τις εντυπώσεις σου από τοΡοδέλα τάπας κάρτερ HONDA 12mm

Αν εξυπηρετηθήκατε και μείνατε ικανοποιημένοι από τις υπηρεσίες μας γράψτε τις εντυπώσεις σας ώστε να τις κοινοποιήσουμε εδώ. Ευχαριστούμε εκ των προτέρων.

(Κάντε την αξιολόγηση σας εύκολη στην ανάγνωση και κατανοητή χρησιμοποιώντας Ελληνικούς χαρακτήρες με πεζοκεφαλαία και μην χρησιμοποιείτε greeklish.)

*Βαθμολογία:

Το e-moto.gr αναλαμβάνει να αποστείλει την παραγγελία σας μέσα σε 24 ώρες (κατά τις εργάσιμες ημέρες) για τα είδη που είναι άμεσα διαθέσιμα.
Κατά την διαδικασία της παραγγελία σας ενημερώνεστε ΠΡΙΝ την πληρωμή για το κόστος των μεταφορικών, πάντα από το καλάθι σας.

Όλες οι αποστολές πραγματοποιούνται με την Γενική Ταχυδρομική με εξαίρεση πολύ μεγάλα δέματα σε όγκο που αποστέλλονται με τα ΕΛΤΑ η πολύ βαριά που ανάλογα τον προορισμό διακινούνται με μεταφορικές εταιρείες.

Για παραγγελίες άνω των 85,00 ευρώ σύνολο, τα έξοδα μεταφοράς είναι Δ Ω Ρ Ε Α Ν για όλη την Ελλάδα. Η χρέωση των μεταφορικών για όλες τις αποστολές εντός Ελλάδας σε παραγγελίες κάτω των 85 είναι 5 euro. Αντίστοιχα για Κύπρο είναι ΔΩΡΕΑΝ τα έξοδα αποστολής σε παραγγελίες άνω των 200euro και έως 200 είναι 25 euro.

Θέλουμε να είστε 100% ικανοποιημένοι με την αγορά σας. Αν όμως μετανιώσετε για οποιοδήποτε λόγο,μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε, εντός προθεσμίας 15 ημερών Πολιτική Επιστροφών

Εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις ή απορίες μην διστάσετε να επικοινωνήσετε με την φιλική μας ομάδα εξυπηρέτησης πελατών, οι οποίοι θα είναι πάρα πολύ πρόθυμοι να σας βοηθήσουν.

Το 1952 η Honda Motor Co άρχισε να κατασκευάζει τις δικές της μοτοσικλέτες.

Την ίδια χρονιά κυκλοφόρησε το Cub, μια μικρή, οικονομική μοτοσικλέτα που "απογείωσε" τις πωλήσεις της εταιρίας. Το Cub,μάλιστα,χαρακτηρίστηκε από πολλούς ως το ιαπωνικό "Model T". Σε κάθε του βήμα και σε κάθε προσπάθειά του ο Χόντα έδειξε ότι δεν του άρεσε να ακολουθεί την δοκιμασμένη οδό.
Πάντοτε ζητούσε το νέο,το πρωτοποριακό. Ήθελε να ακούει τις ιδέες των συνεργατών και υπαλλήλων του και προσπαθούσε να τους δώσει κίνητρα, ώστε να εκφράζονται ελεύθερα και να ανταλλάσσουν απόψεις πάνω στα ζητήματα της δουλειάς τους. Χαρακτηριστικό είναι, μάλιστα, ότι στο χώρο εργασίας δεν ήταν "κλεισμένος" στο δικό του γραφείο, αλλά κυκλοφορούσε ανάμεσα στους εργαζομένους ώστε να τους βλέπει, να τους συμβουλεύει, αλλά και να τον νιώθουν σαν έναν από αυτούς.
Οι αγώνες:

O Χόντα συνέχισε να ταξιδεύει και να παρακολουθεί αγώνες "κατασκοπεύοντας" τις μοτοσικλέτες του ανταγωνισμού. Στη συνέχεια συνέλεξε τα στοιχεία και τα παρέδωσε στους μηχανικούς, ζητώντας τους να ξεπεράσουν τα καθιερωμένα σε όλους τους τομείς. Αυτή η τακτική οδήγησε την εταιρεία του στην κορυφή στους διεθνείς αγώνες, κάτι που έφερε και μεγάλη αύξηση των πωλήσεων. Το 1959, η Χόντα ήταν πρώτη σε πωλήσεις στην Ιαπωνία με 285.000 μονάδες. Δυο χρόνια αργότερα πουλούσε 100.000 μονάδες το μήνα. Το (1959) ξεκινά τις δραστηριότητές της και στις Η.Π.Α., όπου το 1963 κατακτά την κορυφή των πωλήσεων.
Σήμερα η εταιρία, που πριν από 50 περίπου χρόνια ξεκίνησε την κατασκευή "δικών της" οχημάτων, είναι ο Νο 1 κατασκευαστής μοτοσικλετών (και 1η στο αντίστοιχο πρωτάθλημα MotoGP) και 9ος μεγαλύτερος κατασκευαστής αυτοκινήτων, παγκοσμίως, έχοντας προσφέρει στο χώρο κορυφαίες τεχνολογικές λύσεις και ιδέες (κινητήρες Vtec, ενεργητική τετραδιεύθυνση, υβριδικά αυτοκίνητα ενεργειακές κυψέλες -FCX- και πολλά άλλα) ενώ προσφάτως έκανε την είσοδό της και σε έναν εντελώς νέο γι' αυτήν χώρο, αυτόν της αεροναυπηγικής. Το σημαντικότερο, όμως, είναι ότι η Χόντα διατηρεί στο ακέραιο τη φιλοσοφία του ιδρυτή της, που βασίζεται στην προσφορά αξιόπιστων και -προπάντων- τεχνολογικά προηγμένων προϊόντων.