ΓΝΗΣΙΑ ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ HONDA YUASA YTX20A-BS ΓΙΑ VARADERO XL1000V
ΓΝΗΣΙΑ ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ HONDA YUASA YTX20A-BS ΓΙΑ VARADERO XL1000V
 Κωδικός OEM: 31500MBT305  

Γνήσια μπαταρία μοτοσυκλέτας HONDA YUASA YTX20A-BS για VARADERO XL1000V

€166,00  Συμπεριλαμβάνεται ΦΠΑ

Ενδεικτικό κόστος τοποθέτησης ανα τεμ.: ΔΩΡΕΑΝ
έως 6 άτοκες δόσεις

Παράδοση σε 4-10 ημέρες

Τεμάχια

Θέλετε βοήθεια;

212 1043 000

31500-MBT-305 BATTERY YTX20CH-BS Yuasa High perfomance 270CCA

Ο Νέος κωδικός 31500MBT305 BATTERY YTX20CH-BS ( ως αντικατάσταση του παλιού 31500-MBT-M51 YTX20A-BS ) περιέχει γνήσια μπαταρία HONDA YUASA με τύπο YTX20CH-BS για VARADERO XL1000V 2003-2011



Οι μπαταρίες που αγοράζετε από το e-Moto.gr έχουν 12μηνη εγγύηση εφόσον τοποθετούνται σε εξουσιοδοτημένο Συνεργείο ή στο κατάστημά μας.

Διαστάσεις :
Μ 150 χιλ.
Π 87 χιλ.
Υ 161 χιλ.

Μπορείτε εναλλακτικά να τηρήσετε τις παρακάτω διαδικασίες που αναφέρονται και στο αρχείο pdf κάτω από τη φωτογραφία.

Ελέγξτε την τάση της μπαταρίας.
Πρέπει πριν την τοποθετήσετε να είναι το ελάχιστο 12,6 volt σε μια μπαταρία 12v.
Αν η τάση είναι μικρότερη από 12,6 v επαναλάβετε την διαδικασία φόρτισης.

Αν την τοποθετήσετε στη μοτοσυκλέτα χωρίς την κατάλληλη φόρτιση, η διάρκεια ζωής της θα μειωθεί σημαντικά.

ΕΛΕΓΧΟΣ ΦΟΡΤΙΣΗΣ
Ελέγξτε την τάση φόρτισης, βάζοντας ένα βολτόμετρο ή πολύμετρο πάνω στην μπαταρία με τον κινητήρα σε λειτουργία στις 5.000 στροφές - μισό γκάζι και αναμμένα φώτα . Οι τιμές θα πρέπει να είναι μέσα στο φάσμα που δίνει ο κατασκευαστής της μοτοσικλέτας.
Συνήθως η ιδανική μέτρηση είναι 14 volt +- 0,20 v .

Σημείωση : Αν γίνουν όλα τα παραπάνω θα είστε σίγουρος/η ότι έγιναν σωστά όλες οι διαδικασίες που προτείνει ο κατασκευαστής.

Όλες οι μπαταρίες που αγοράζετε από το κατάστημα μας τις φορτίζουμε πριν την παραλαβή εντελώς ΔΩΡΕΑΝ έτοιμες για χρήση.

Γράψε τις εντυπώσεις σου από τοΓνήσια μπαταρία μοτοσυκλέτας HONDA YUASA YTX20A-BS για VARADERO XL1000V

Αν εξυπηρετηθήκατε και μείνατε ικανοποιημένοι από τις υπηρεσίες μας γράψτε τις εντυπώσεις σας ώστε να τις κοινοποιήσουμε εδώ. Ευχαριστούμε εκ των προτέρων.

(Κάντε την αξιολόγηση σας εύκολη στην ανάγνωση και κατανοητή χρησιμοποιώντας Ελληνικούς χαρακτήρες με πεζοκεφαλαία και μην χρησιμοποιείτε greeklish.)

*Βαθμολογία:

Το e-moto.gr αναλαμβάνει να αποστείλει την παραγγελία σας μέσα σε 24 ώρες (κατά τις εργάσιμες ημέρες) για τα είδη που είναι άμεσα διαθέσιμα.
Κατά την διαδικασία της παραγγελία σας ενημερώνεστε ΠΡΙΝ την πληρωμή για το κόστος των μεταφορικών, πάντα από το καλάθι σας.

Όλες οι αποστολές πραγματοποιούνται με την Γενική Ταχυδρομική με εξαίρεση πολύ μεγάλα δέματα σε όγκο που αποστέλλονται με τα ΕΛΤΑ η πολύ βαριά που ανάλογα τον προορισμό διακινούνται με μεταφορικές εταιρείες.

Για παραγγελίες άνω των 85,00 ευρώ σύνολο, τα έξοδα μεταφοράς είναι Δ Ω Ρ Ε Α Ν για όλη την Ελλάδα. Η χρέωση των μεταφορικών για όλες τις αποστολές εντός Ελλάδας σε παραγγελίες κάτω των 85 είναι 5 euro. Αντίστοιχα για Κύπρο είναι ΔΩΡΕΑΝ τα έξοδα αποστολής σε παραγγελίες άνω των 200euro και έως 200 είναι 25 euro.

Θέλουμε να είστε 100% ικανοποιημένοι με την αγορά σας. Αν όμως μετανιώσετε για οποιοδήποτε λόγο,μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε, εντός προθεσμίας 15 ημερών Πολιτική Επιστροφών

Εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις ή απορίες μην διστάσετε να επικοινωνήσετε με την φιλική μας ομάδα εξυπηρέτησης πελατών, οι οποίοι θα είναι πάρα πολύ πρόθυμοι να σας βοηθήσουν.

Το 1952 η Honda Motor Co άρχισε να κατασκευάζει τις δικές της μοτοσικλέτες.

Την ίδια χρονιά κυκλοφόρησε το Cub, μια μικρή, οικονομική μοτοσικλέτα που "απογείωσε" τις πωλήσεις της εταιρίας. Το Cub,μάλιστα,χαρακτηρίστηκε από πολλούς ως το ιαπωνικό "Model T". Σε κάθε του βήμα και σε κάθε προσπάθειά του ο Χόντα έδειξε ότι δεν του άρεσε να ακολουθεί την δοκιμασμένη οδό.
Πάντοτε ζητούσε το νέο,το πρωτοποριακό. Ήθελε να ακούει τις ιδέες των συνεργατών και υπαλλήλων του και προσπαθούσε να τους δώσει κίνητρα, ώστε να εκφράζονται ελεύθερα και να ανταλλάσσουν απόψεις πάνω στα ζητήματα της δουλειάς τους. Χαρακτηριστικό είναι, μάλιστα, ότι στο χώρο εργασίας δεν ήταν "κλεισμένος" στο δικό του γραφείο, αλλά κυκλοφορούσε ανάμεσα στους εργαζομένους ώστε να τους βλέπει, να τους συμβουλεύει, αλλά και να τον νιώθουν σαν έναν από αυτούς.
Οι αγώνες:

O Χόντα συνέχισε να ταξιδεύει και να παρακολουθεί αγώνες "κατασκοπεύοντας" τις μοτοσικλέτες του ανταγωνισμού. Στη συνέχεια συνέλεξε τα στοιχεία και τα παρέδωσε στους μηχανικούς, ζητώντας τους να ξεπεράσουν τα καθιερωμένα σε όλους τους τομείς. Αυτή η τακτική οδήγησε την εταιρεία του στην κορυφή στους διεθνείς αγώνες, κάτι που έφερε και μεγάλη αύξηση των πωλήσεων. Το 1959, η Χόντα ήταν πρώτη σε πωλήσεις στην Ιαπωνία με 285.000 μονάδες. Δυο χρόνια αργότερα πουλούσε 100.000 μονάδες το μήνα. Το (1959) ξεκινά τις δραστηριότητές της και στις Η.Π.Α., όπου το 1963 κατακτά την κορυφή των πωλήσεων.
Σήμερα η εταιρία, που πριν από 50 περίπου χρόνια ξεκίνησε την κατασκευή "δικών της" οχημάτων, είναι ο Νο 1 κατασκευαστής μοτοσικλετών (και 1η στο αντίστοιχο πρωτάθλημα MotoGP) και 9ος μεγαλύτερος κατασκευαστής αυτοκινήτων, παγκοσμίως, έχοντας προσφέρει στο χώρο κορυφαίες τεχνολογικές λύσεις και ιδέες (κινητήρες Vtec, ενεργητική τετραδιεύθυνση, υβριδικά αυτοκίνητα ενεργειακές κυψέλες -FCX- και πολλά άλλα) ενώ προσφάτως έκανε την είσοδό της και σε έναν εντελώς νέο γι' αυτήν χώρο, αυτόν της αεροναυπηγικής. Το σημαντικότερο, όμως, είναι ότι η Χόντα διατηρεί στο ακέραιο τη φιλοσοφία του ιδρυτή της, που βασίζεται στην προσφορά αξιόπιστων και -προπάντων- τεχνολογικά προηγμένων προϊόντων.

Σχετικά προϊόντα